
این مقاله در سایت ساینس دایرکت قابل دسترس است و 14 صفحه دارد. چکیده: شرکتهایی که به دنبال گسترش در خارج از کشور هستند با وظیفه پیچیده غربالکردن و ارزیابی بازارهای خارجی روبهرو هستند. مدیران چگونه میتوانند فرصت بازارهای خارجی را تعریف کنند، مشخص کنند و بیان کنند؟ چه چیزی یک بازار خوب را محیط یک صنعت جذاب میسازد؟ بازارهای ملی با بازارهای خارجی تفاوت قابل ملاحظهای از قبیل جذابیت بازار ناشی از محیط اقتصادی و تجاری .
چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
اهمیت مدیریت دانش و سازمانهای یادگیرنده در پویایی دانش سازمانها
چگونه رهبران بر رفتار ابتکاری کارکنان تأثیر می گذارند؟
,بازارهای ,خارجی ,یک ,قابل ,رویکردهای , ,بازارهای خارجی ,مکمل برای ,رویکردهای مکمل ,خارجی اولیه ,بازارهای خارجی اولیه ,فرصتهای بازارهای خارجی ,برای فرصتهای بازارهای
درباره این سایت